Pagina's

woensdag 16 december 2009

Sleutelkaart nieuw knipvel nr 2410



Eindelijk een voorbeeldje van de sleutel kaart,ik heb het achter grond vel gebruikt,wat precies de kleuren zijn van het sleutel vel,het kaartpatroon staat in patronen album,...zo even bij komen van de beurs,het was wel een gezellige beurs,het had alleen iets drukker mogen zijn,maar er was ook zoveel te doen,kerstmarkten,koopzondagen,..ik wil iedereen nog bedanken voor de vele leuke reacties,en wie weet tot ziens...

groetjes marieke

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marieke,
    Wat een mooie kaart!!! Dat is iets heel nieuws, mooi zo met het achtergrondvel erbij. En het patronenalbum had ik nog niet ontdekt, handig hoor!
    Je doet ons er weer een heel groot plezier mee! Succes meis, ik ben benieuwd waar je nu mee bezig bent, verras ons.
    Groetjes, Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Marieke dit is ook weer een mooie.Heb gehoord dat je het op de beurs naar je zin hebt gehad en dat je nu verschillende mensen met een blog hebt leren kennen en dat is wel erg leuk.groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,stel ik zeer op prijs.

liefs marieke.