Pagina's

woensdag 28 april 2010

Droom papier


Hoi hoi,eindelijk weer een paar kaartjes voor het blog gemaakt,dit keer weer met het mooie papier waarvan ik het merk niet weet,als iemand het weet die mag het zeggen,ik zou het graag willen weten,maar deze keer heb ik er de Elfenbank mee gemaakt,met de nieuwe 3d plaatjes,die zijn er nog niet,maar het duurt niet lang meer(ze zijn er iets heel leuks mee aan het doen),het wachten word beloond, ha ha,....als ze er zijn laat ik het direct weten.


Liefs marieke.

Het patroontje staat in patronen album

11 opmerkingen:

  1. wat een supermooie kaarten zeg en die paarse bloemen zijn zo mooi. heel mooi papier zeg.schattige plaatjes ook. groetjes Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatjes weer
    jajaja maak ons maar weer lekker met de nieuwe vellen weet je wel dat dat heel moeilijk is voor mij?? kan er hier niet aankomen dus zal ik weer moeten wachten totdat ik weer een keer iets bestel in nederland(lol)

    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatjes weer Marieke en ...........ik ben zo benieuwd naar de nieuwe knipvellen. Maar dat weet je intussen wel.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt weer mooie kaarten gemaakt Marieke en ben ook erg benieuwd naar je nieuwe vellen. Het papier wat je hebt gebruikt heb ik er nog 1 van liggen en is van Brenda Walton, K&C Company, LLC en de code is: 643077633049. Het heet Lilacs Printed Embossed Paper, maar je hebt ze volgens mij ook zonder embossing

    gr. Jannita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een prachtige kaart en het bankje is ook fantastisch.

    ben erg benieuwd naar je nieuwe vellen.

    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi!!

    wat mooi zeg!! ik wacht vol spanning op je nieuwe vellen, heb er net weer twee gemaakt en op mijn blog gezet, vooral de vellen met de poppetjes vind ik super!
    En ze zijn mooi van kleur en fijn om te knippen!!

    groetjes mildred

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh wowwww Marieke,wat maak jij schitterende kaarten en creaties.
    Jou plaatjes zijn zo mooi,ik koop ze altyd.
    Al ben ik nu aan het stempelen,maar nu ik jou ontdekt heb,ga ik toch gauw weer is met je plaatjes beginnen.
    Wat ik ziet dat je ook met mooi papier,jou plaatjes er prachtig opstaan.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank jullie wel voor de lieve berichtjes

    Liefs marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OMG what a beautiful card, love all details and great colours and image.
    hugs Piaxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,stel ik zeer op prijs.

liefs marieke.