Pagina's

zaterdag 15 januari 2011

Vlinder kaart



Hoi hoi, eindelijk weer een kaartje gepost,de meeste tijd ben ik bezig met tekenen , een leuke afwisseling met kaarten maken,en lekker het koppie leeg maken ha ha ....en zeker als het over voorjaar gaat ,....de kaart is gemaakt met het vlindertje en het mooie papier van Juliana Lilacs ,lekker een kaartje uit de losse hand ha ha...ik had er meer gemaakt maar die mag ik nog niet laten zien, ergggggggg,,maar die komen nog,.....wens jullie een fijn weekend...

Liefs Marieke.

10 opmerkingen:

  1. Het is een prachtkaart geworden! Heel mooi.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje geworden, ook een hele mooie kleur.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart is het geworden.

    je kunt altijd de papier kleuren zo mooi verwerken.

    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaart weer, prachtig!
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marieke wat een mooi kaartje! Ik moet trouwens nodig eens met de spullen aan de gang die ik van jou heb... ik vergeet ze niet hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje weer Marieke!!!!
    Trouwens je blog ziet er ook geweldig uit in deze outfit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. woooow what a wonderful card
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste Marieke.

    Wat een mooie site heb je, mijn complimenten hoor.

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en nog vele gezonde jaren toegewenst.

    www.komoptegenkanker.nl

    www.komoptegenkanker.jimdo.com

    Groetjes van Gea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtkaart heb je weer gemaakt Marieke.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,stel ik zeer op prijs.

liefs marieke.