Pagina's

woensdag 27 april 2011

Zomaar.


Hoi hoi,.....zomaar een kaartje,wel een nieuw plaatje,maar nog niet op het gewone knipvel.Ook zijn er nieuwe Paperbloc´s , niet helemaal nieuw, maar ze hebben nu de achterkant ook bedrukt,en daar kun je weer leuk mee combineren.Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden,ik zelf vindt het een beetje over de top, maar ja wie ben ik ...ha ha.

Groetjes,.....Liefs Marieke.



Het plaatje krijg je nu gratis bij het nieuwe Paperbloc,zolang de voorraad strekt.

10 opmerkingen:

  1. Hallo Marieke,
    Geweldig kaartje weer hoor en heel leuk over de top.Ik vind het een snoesje.Die nieuwe blocs zullen ook wel weer heel leuk zijn.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima kaartje hoor Marieke!
    Als dit over de top is, ga ik heel veel over de top, maar daar voel ik mij lekker bij hoor.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SCHITTERENDE KAART MARIEKE,LIEF PLAATJE,PRACHTIG PAPIER.
    COMPLIMENTEN.

    LIEFS RIET.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is helemaal niet over de top marieke, hij is helemaal super en prachtig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooi en lief kaartje.
    Het papier is ook zo mooi hé.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart weer Marieke

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marieke,

    Even een vraagje via deze weg,want ik heb een kaart klaar en ik kan het nummer niet vinden vam het plaatje van een enveloppe met een sleutel erbij.Ik zet alle materialen op de site en dan kan ik de kaart ook plaatsen.
    Groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is geweldig Marieke. en de blocks ook. Ik kreeg een knipvel bij de blocks en ga er iwts moois mee maken. Groeten Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,stel ik zeer op prijs.

liefs marieke.