Pagina's

zondag 22 mei 2011

Kleurrrrrrr


Hoi hoi,....aller eerst wil ik even welkom zeggen tegen de nieuwe volgers,...is altijd weer leuk om te zien,...en dank voor de lieve berichtjes.
Ik heb nog een kaartje gepost,en heb me helemaal laten gaan ha ha....meestal houd ik het wel rustig wat kleur betreft,maar ga de komende tijd eens lekker experimenteren,dus dat beloofd nog wat ha ha.Hier heb ik de nieuwe Doily mal gebruikt en is toch niet zo gemakkelijk als ik had gedacht,wel een mooie mal.

Wens jullie een fijne week...Liefs Marieke.

9 opmerkingen:

  1. hallo,

    ik vind de kaart heel mooi met wat meer kleur!

    Ik ben benieuwd naar je nieuwe experimenten
    met kleur!
    groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is weer een schatje marieke, en je kleur gebruik valt wel mee, ik vind het een heel mooi geheel samen.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Très belle déco en dentelle sur ta carte, le gabarit est super travaillé ! La carte est superbe.
    Amitiés
    Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marieke,
    Niet te bescheiden......ook niet met de kleuren ☺☺☺
    Het is een PRACHTIG kaartje en experimenteer er maar op los.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze is héél mooi Marieke! Leuk hoor dat kleurgebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marieke

    Ik vind je kaart heel erg mooi!!!

    fijne dag en groetjes van Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend weer Marieke

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje Marieke,lief plaatje,mooie mallen heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart is het geworden, ben benieuwd naar je volgende experimenten.

    Groetjes Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,stel ik zeer op prijs.

liefs marieke.