Pagina's

donderdag 9 juni 2011

nog Label.


Hoi hoi,....ja het is nog een label,maar ik weet niet voor hoe lang ha ha ...ik kreeg van Petra het advies om de label groter te maken 10 bij 15 ,maar ik mis toch dat kaart gevoel ha ha....maar de label zelf vind ik wel goed gelukt,het danseresje heb ik twee maal gedaan, een keer blanco en voor het tutu´tje op een ander plaatje,en natuurlijk de ballet schoentjes,die had ik zelf nog niet gemaakt,het papier is van Pion,de mallen van Magnolia en Marianne D.

Liefs Marieke.

10 opmerkingen:

  1. Hoi Marieke,
    Wat een mooi label.
    Mooi van kleur en enige details.
    Ik vind hem heel goed gelukt.
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Marieke,

    Wat vind ik deze label leuk zeg!!
    helemaal top!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou marieke ik heb dat gevoel ook dat er dan nog een kaart onder moet.
    maar ik vind het een schitterende label geworden.
    alles past heel goed bijelkaar.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marieke

    Wat een schatje van een label.
    Schitterend van kleur.
    En super leuk bewerkt.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het kaartgevoel ja... maar dit is toch wel heel leuk om aan een bosje blomen te hangen ofzo...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marieke,
    Een super schattige label.
    Heel goed gelukt vind ik.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind hem geweldig mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Marieke,lief die plaatjes,mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marieke,

    Prachtige creaties heb je op je blog staan. Ik vind je knipvellen altijd erg mooi en ben dan ook volger van je blog geworden.

    Fijne pinksterdagen.

    Groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How extraordinary! This really is stunning!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,stel ik zeer op prijs.

liefs marieke.