Pagina's

maandag 5 augustus 2013

Hallo.......

Lieve volgers en af en toe kijkers,.....ik ga jullie even vertellen dat het nog even duurt voordat ik weer op volle sterkte op mijn blog ben.Momenteel is mijn dochter en de twee kids bij mij in huis. ......ik teken gewoon door,....en de pakketten gaan ook gewoon door,....ook de kaarten voor het hobby journaal...maar het blogje schiet er dan bij in......ik ben normaal niet van de mededelingen maar wilde jullie dit toch even laten weten,.......tot gauw,.....liefs Marieke

3 opmerkingen:

  1. tot het volgende berichtje Marieke.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte en kijk er weer naar uit naar je mooie creaties
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Marieke,

    Jammer dat we moeten wachten op je mooie creaties, maar er zijn nu eenmaal situaties die meer aandacht nodig hebben!!!!

    Sterkte en knuf

    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,stel ik zeer op prijs.

liefs marieke.